Yhdistys

Kunnostushanketta vetää Hulauden vesialueen kunnostusyhdistys ry. Yhdistyksen jäsenenä olet tukemassa järvien kunnon parantamiseen tähtääviä toimia ja saat tietoa ison kunnostushankkeemme etenemisestä ja myös muista yhdistyksen toimista järvien tilan parantamiseksi. Esimerkiksi yhteisiin kaislanniittoihin on mahdollista osallistua myös oman rantansa osalta, kun koneet tuodaan järvelle.

Yhdistyksen toiminta tähtää Hulauden vesialueen kunnon parantamiseen. Suurin hanke on pitkäjänteisellä työllä etenemään saatu mittava kunnostushanke, jonka toteutukseen haetaan rahoitus erikseen. Muu yhdistyksen toiminta kuten päähankkeen eri vaiheiden valmistelukin katetaan jäsenmaksutuloilla. Muuta toimintaa ovat kaikki päähankkeen kolmen vaiheen ulkopuolelle jäävät toimet, kuten kaislan niitot, ruoppaukset, kalastonhoito, ojavesien fosforin poisto ja jatkohankkeiden valmistelu.

Yhdistys on toiminut vuodesta 1992 ja saanut toiminnastaan myös Lempäälän ympäristönsuojeluyhdistyksen ympäristödiplomin. Yhdistyksen jäseninä on pääasiassa alueen asukkaita ja kesäasukkaita. Yhteistyö alueen kalastuskuntien, kuntien ja valtion viranomaisten kanssa on aktiivista.

Liity mukaan yhdistykseen ja olet mukana pitkäjänteisessä toiminnassa järviemme kunnon parantamisessa!

Yhdistyksen jäsenmaksu on 20 €/v.

Yhdistyksen hallitus 2023-2024

Markku Joensuu

Hallituksen jäsenKalle Oinas

Jäsentiedotteet (sisältää jäsenmaksutiedot)

PDF-tiedostoJäsentiedote 2021.pdf (257 kB)
PDF-tiedostoJäsentiedote 2022.pdf (261 kB)
PDF-tiedostoIlmastimen infopläjäys 20230416.pdf (762 kB)
PDF-tiedostoJäsentiedote 2023.pdf (223 kB)

Jäsenhakemus

*

Tiedotamme jatkossa ensisijaisesti sähköisesti joten annathan sähköpostiosoitteen ja/tai puhelinnumeron.

Jäsenmaksu on 20€ vuodessa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.